هتل سی نور

هتل بزرگ سی نور با 2 برج 22 طبقه در شهر مشهد مقدس و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به عنوان یکی از وسیع ترین و لوکس ترین هتل های کشور است که در سال  1393  به  بهره برداری رسید. این هتل با چشـم اندازی شکوهمندانه از بارگاه سراسر نور رضـوی و منـاظر زیبای شهر مشـهد با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات هتلی تاسیس شده است. این هتل دارای تمام امکانات و تجهیزات بوده و از استانداردهای روز بین‌المللی برخوردار می‌باشد.

از مزیتهای اصلی  هتل سی نور قرار گرفتنش در مجاورت بازار رضا و خیابان 17 شهریور است. هفده شهریور برای کسانی که اهل خرید مقرون به صرفه و با کیفیت هستند نامی آشنا است. در این خیابان انواع  بازار و پاساژ های قدیمی و جدید برای فروش انواع پوشاک ، کیف و کفش و ….وجود دارد. در ادامه گوشه ای از امکانات و تسهیلات هتل 5 ستاره سی نور را برمی شماریم.

از ویژگی‌های منحصر به فرد  هتل قرار گرفتن رستوران آن در طبقه 16 و 17 است. در این رستوران می‌توانید ضمن سفارش بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی از چشم اندازی زیبا لذت ببرید و طعم خوش سفر را با طعم خوش غذاها تلفیق کنید. بوفه صبحانه مفصل با بیش از 70 نوع صبحانه سرد و گرم و سرو انواع نوشیدنی ها خاطره ای دلپذیر از آغاز صبح برای مهیمانان مقیم در هتل و میهمانان دیگر به ارمغان می آورد. سالن های مجهز با ظرفیت های متنوع مناسب برای جلسات و همایش ها واقع در طبقه 18 با چشم انداز حرم مطهر رضوی مناظری بدیع را برای برگزارکنندگان همایش ها به تصویر خواهد کشید. آرامش جسم و جان در محیطی زیبا، مجهز به سونا، جکوزی،  غار نمک و حمام ترکی در مجموعه آبی هتل برای میهمانان خسته از راه سفر ارمغانی است که هتل سی نور به ایشان هدیه می دهد.

هتل سی نور برای رفاه حال میهمانان خدمات رایگانی ارائه می دهد که شامل  یک نوبت استفاده از مجموعه آبی هتل، غار نمکی، حوضچه نمک، آب معدنی داخل اتاق یک نوبت در روز، ترانسفر استقبال از فروگاه و راه آهن، عکس یاد بود سنتی، سرویس چای داخل اتاق یک نوبت در روز، نه نوبت سرویس رفت و برگشت به حرم می باشد. از خدمات ویژه هتل سی نور می توان به پخش فیلم در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنه و جمعه در ساعات 10 صبح و 5 بعدظهراشاره کرد.کادر مجرب و متعهد و میهمان نواز هتل 5 ستاره سی نور یکی دیگر از امتیازات این هتل است که با بخوردی صمیمانه و درشان میهمانان هتل اقامت آنها را برایشان خاطره ساز می کنند.

تعداد طبقه : 22
تعداد اتاق : 268 باب
فاصله تا فرودگاه : 7.5 کیلومتر
تحویل اتاق: 14:00 تخلیـه اتاق: 12:00

نمای کلی هتل

پرزیدنت رویال
اتاق هتل پارس مشهد
اتاق هتل پارس مشهد
اتاق هتل پارس مشهد
اتاق هتل پارس مشهد
اتاق هتل پارس مشهد
اتاق هتل پارس مشهد
اتاق هتل پارس مشهد
اتاق هتل پارس مشهد
اتاق هتل پارس مشهد
اتاق هتل پارس مشهد
اتاق هتل پارس مشهد
اتاق هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد دارای اتاق های متنوع در انواع زیر می‌باشد که مسافرین عزیز با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانند به انتخاب هریک از آنها بپردازند.

  • ۲۲ باب اتاق دو نفره
  • ۱۶ باب اتاق دو نفره لوکس
  • ۲۷ باب سوئیت دو نفره دبل
  • ۱۵۶ باب سوئیت دو نفره نوین
  • ۶ باب سوئیت رویال دو خوابه

Contact Us

ایران - تهران - ولیعصر - روبه روی بانک ملی پلاک30